Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Обмін та повернення товарів здійснюється поштовою компанією "Нова пошта" за адресою  м.Ужгород, відділення №2 (проспект Свободи, 63)

У разі виникнення питань обміну та повернення товарів - зателефонуйте нашому менеджеру за номером +380638317494 .

Строки повернення і обміну


Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» існує дві причини через які покупець може повернути або обміняти куплений ним товар:
1.   якщо товар не відповідає якості про яку заявляв виробник;
2.   якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця.
Повернення повинно бути належної якості, а саме: 
- товарна упаковка не пошкоджена 
- комплектація повна 
- відсутні будь-які механічні пошкодження 
- відсутні сліди користування 
Повернення відправлення можливо здійснити впродовж 14 днів з моменту отримання. 
Повернення здійснюється за рахунок Відправника. 
Повернення коштів здійснюється на картку клієнта способом протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару.
Умови повернення товарів неналежної якості: 
Згідно статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:
- пропорційного зменшення ціни;
- безоплатного усунення недоліків товару;
- відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
- при виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту,

Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів. Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту alinbokanca@gmail.com, або в мессенджері Viber по номеру телефону +380638317494
Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають втіленню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. 
Повернення товарів неналежної якості здійснюється за рахунок Отримувача. 
Повернення коштів здійснюється на картку клієнта протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару.